Zostałyśmy powołane, by być kobietami, które mówią o obecności Boga w naszym świecie i kochają do końca, aż do oddania życia.

13 kwietnia wspólnota Sacred Heart DNA (sekcja polska) zorganizowała pielgrzymkę do Murowanej Gośliny pod Poznaniem. Dlaczego tam? Była to część naszych przygotowań do Camino do Santiago de Compostela, a Murowana leży na polskim szlaku do tego słynnego hiszpańskiego sanktuarium. Mieliśmy więc okazję pierwszy raz podążać drogą oznaczoną symbolami muszli. Ponadto kościół parafialny w Murowanej poświęcony jest św. Jakubowi Apostołowi i to właśnie on stanowił cel naszej wędrówki w tę ciepłą, słoneczną sobotę.

Wyruszyliśmy z samego rana, jak przystało na pielgrzymów: najpierw autobusem miejskim do Tuczna, a stamtąd już pieszo przez piękną puszczę Zielonka. W grupie sześciorga młodych ludzi i dwóch RSCJ wędrowaliśmy budując wspólnotę przez rozmowy i czas ciszy, modlitwę, refleksję nad zaproponowanymi fragmentami listów św. Magdaleny Zofii i dzielenie. Dotarliśmy do kościoła pw. św. Jakuba na Rynku w Murowanej Goślinie po godzinie 15.00, a że był to ciągle tydzień Miłosierdzia, na zakończenie powierzyliśmy nas i cały świat Bożemu Sercu przez koronkę.

Nie był to jednak koniec wspólnego czasu. Państwo Nowakowie, rodzice jednej z uczestniczek, zaprosili nas na nocleg i ugościli z całego serca. Dzięki temu mieliśmy również okazję do dzielenia się z młodzieżą doświadczeniem drogi wiary w życiu małżeńskim i zakonnym.

Dziękujemy za wspólny czas, który pozwolił nam pogłębić wiarę, poczucie komunii i więzi z Bogiem, ze sobą nawzajem oraz ze św. Jakubem i św. Magdaleną Zofią – patronami tej pielgrzymki.